2013. január 4., péntek

10.Rész



*Nico*
- Jó reggelt Kicsim!- bújtam Zaynhez és megcsókoltam.
- Szia! Hogy aludtál?
- Köszi, egész jól…Beszéltem Beckyvel még az esti moziról és azt mondták, hogy nézzük meg a Hobbit című filmet…Igaz hogy 3 órás a film, de biztos jó!!!!
- Hmm… Hát a Gyűrűk Ura is jó film volt szóval szerintem ez is az lesz! Szóval oké.- vigyorgott Zayn..
*telefoncsörgés*
- Szia, haver! Nagy gáz van!- hallgattuk Niallt…
- Mi történt?- értetlenkedtünk.
- Az a baj, hogy most hívott a producer és holnap után lenne egy koncertünk…
- Mi a…..?- akadt ki Zayn és olyan ideges volt, mint még soha…
- Haza kell jönnötök!
- De nem lehet. Tudod, hogy most nem megy..
- De muszáj! Különben lőttek nekünk…
- Beszéltél Louissal?
- Még nem.. Nem kapcsolt..
- Hát nem csodálkozok…
- Felhívod?
- Persze..De nem hiszem, hogy örülni fognak pláne, hogy még csak most érünk ide…
- De muszáj tudod te is…
- Oké haver akkor majd megyünk! Helló
Zayn lerakta a telefont, nagyon ideges volt és Louist próbálta elérni, de végül Beckyt hívtuk…Ő felvette, majd elmondtuk nekik, hogy a mozi lefújva és holnap vissza kell, menjünk Londonba… A telefon másik végén mindenki meglepődött…és néma csendben hallgattak minket. Miután elmondtuk a koncertet Louis is kiakadt és még Zayn sem nyugodott meg… Hallottuk, ahogy Becky próbálja Lout nyugtatni, de nem jár sikerrel..végül eltört a mécses és Bec sírva beszélt velem…Zayn eltűnt a szobából,gondolom lement kávézni, de ez most nem érdekelt. Próbáltam vigasztalni Beckyt, de nem jártam sok sikerrel…
*Becky*
A telefonálás után csak ültem az ágyon nem bírtam felfogni azokat a dolgokat, amiket Louis a fejemhez vágott…el akartam felejteni az egészet..Ugyanakkor vártam Londont a pezsgő életet és a London Eyet  istenem csak anyunak kell, szóljak..El kezdtem pakolni, de nem tudtam hol kezdjem…Ekkor kopogtak az ajtón…
-  Sajnálom…- nyitott be Lou..
-   Semmi… csak nem értem, hogy miért rajtam kellett levezetni a feszültséget…
-  De tudod, hogy szeretlek…
-  Igen és én is szeretlek, de most inkább pakoljunk és keressünk egy gépet, amivel holnap mehetünk…
-  Rendben Kicsim… bújt hozzám, majd megcsókolt..
Hamar végeztünk. Igaz csak egy bőröndöt szerettem volna vinni, de 3 lett belőle. Nem is tudom marad-e itthon valami. Louis csak egy hátizsákkal jött szóval nem sokat pakolt. Közben felhívtam anyut, hogy vissza kell mennünk Londonba. Nem örült neki, hogy ilyen hamar mennünk is kell, de megértett. Nem úgy, mint apu, aki nem akarta, hogy most rögtön kiköltözzek. De reméltem, hogy estig meggondolja magát. Louval lementünk a konyhába reggelizni- bár már dél is elmúlt. Miután reggeliztünk, azaz ebédeltünk bekapcsoltuk a tévét. Elég unalmasan telt a délután ,de legalább Louval kibékültünk..Még felhívtam Nicot, hogy ők, hogy állnak a pakolással meg, hogy Zayn megnyugodott-e.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése